Gražinimo taisyklės

GRĄŽINIMAS

Erdesa.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, vadovaujantis šiais atvejais:

Nusipirkę prekę turite teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, nenurodant priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.

Prekės priimamos atgal jeigu:
• Prekės pakuotė nėra pažeista, o prekė kartu su pakuote yra nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
• Prekė nėra pradėta naudoti.
• Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

Klientas gavęs nekokybišką prekę turi per kaip įmanoma trumpesnį laiką susisiekti su pardavėju ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas – el. paštas: info@erdesa.lt arba tel.nr +370 650 86352.

Gavus nekokybišką prekę:
• Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
• Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el. paštu: info@erdesa.lt arba telefonu +37065086352, kur bus informuotas apie tolimesnę eigą. 

Gavus prekių grąžinimą per 10 darbo dienų į Jūsų sąskaitą bus grąžinti pinigai.

Grąžinimo taisyklės parašytos remiantis įstatymais apibrėžiančiais vartotojų teises įsigijusius prekes, naudojant ryšio priemones. Pirkėjo ir pardavėjo santykius reglamentuoja Civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262, Žin., 2011, Nr. 129-6108), Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (Žin., 1994, Nr. 94-1833; 2007, Nr. 12-488) bei Ūkio ministro 2001-08-07 įsakymu Nr. 258 patvirtintos Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės (Žin., 2001, Nr. 73-2583). Šiems santykiams, be kita ko, tam tikra apimtimi taikomos ir Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu Nr. 217 patvirtintos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės (Žin., 2001, Nr. 58-2105) (toliau – Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės).