Registruotis | LT | EN | RU |
 
Pradžia » INFO » D.U.K »
Prisijungti »
erdesa


D.U.K

D.U.K. - dažnai užduodami klausimai.

1. Kaip pirkti?

Iš pradžių pasirinkite prekę kurią norėtumėte įsigyti. Jūsų patogumui prekės grupuojamos pagal kategorijas (kam ji skirta). 
Taip pat prekes galite išsirinkti pagal prekių ženklus.
Siūlome atkreipti dėmesį į vykdomas akcijas, nuolaidas ir t.t.

Išsirinkę prekę, spauskite mygtuką "į krepšelį". Jei pageidaujate išsirinkti dar ką nors, galite toliau naršyti po parduotuvę – pasirinkta prekė liks "Krepšelio" atmintyje.  Minėtą veiksmą atlikite su visomis pasirinktomis prekėmis. Norėdami peržiūrėti pasirinktas prekes spauskite  "Peržiūrėti krepšelį". Šiame puslapyje galėsite peržvelgti išsirinktą prekių sąrašą ir pakoreguoti užsakymą (spaudžiant "Atnaujinti kiekius").

Po koregavimo spauskite mygtuką  "Užsakyti". Prieš pildant užsakymo formą reikia prisijungti prie sistemos arba užsiregistruoti,  jeigu esate naujas pirkėjas. Užsakymo formoje įrašykite duomenis, kurie būtini užsakymo pristatymui. Privalomi langeliai pažymėti žvaigždute. 

Po užsakymo išsiuntimo Jūsų nurodytu el. paštu gausite el.žinutę – užsakymo patvirtinimą.  Prisijungus prie www.erdesa.lt sistemos, Jus galėsite sekti savo užsakymo būseną:

Jeigu pasirinkote apmokėjimą banko pavedimu (būsenos):
Būsena “Neapmokėta” - Užsakymas priimtas, bet dar negauti pinigai už prekės;
Būsena “Patvirtinta” - gautas apmokėjimas, prekės ruošiamos išsiuntimui;
Būsena “Įvykdyta” - užsakytos prekės išsiųstos nurodytu adresu;
Būsena “Atmesta” - naudojama, kai užsakymas panaikintas.
Jeigu pasirinkote apmokėjimą grynais (Vilniaus mieste) (būsena):
Būsena “Nepatvirtinta” - su užsakovų dar nesutarta dėl pristatymo laiko;
Būsena “Patvirtinta” - suderinta su pirkėju dėl susitikimo ir užsakymo perdavimo laiko ir vietos;
Būsena “Įvykdyta” - užsakytos prekės perduotos pirkėjui;
Būsena “Atmesta” - naudojama, kai užsakymas panaikintas.
Jeigu nurodėte apmokėjimą banko pavedimu ir neapmokėjote per 14 kalendorinių dienų – užsakymas automatiškai panaikinamas.      
  
2. Ar parduodama kosmetika ir kitos prekės yra originalios/kokybiškos?

Visa kosmetika ir prekės, parduodamos per www.erdesa.lt sistemą yra originalios ir kokybiškos. ERDESA,UAB atsako už prekių autentiškumą.                                    

3. Ar galima bus prekes grąžinti?

Taip, prekes pagal įstatymų numatytą tvarką ir terminą galima grąžinti.
Prekės grąžinamos per 10 dienų nuo jų gavimo (pristatymo dienos), jeigu neatidarėtę pakuotės, nenaudojote ir nesugadinote prekės. Prašome parašyti el.laišką  info@erdesa.lt arba paskambinti telefonu +370-650 86352 ir informuoti mus apie grąžinimą. Tinkamai supakuotą prekę išsiųskite registruotu paštu arba per kurjerių tarnybą.

SVARBU: prašome tinkamai supakuoti grąžinamą prekę, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista, dažniausiai tam tinka pakuotė, kurioje prekė atkeliavo Jums.

Gražinant prekę įdėkite sąskaitą arba jos kopiją. Grąžinamas prekes siųskite mums adresu:

ERDESA, UAB

Sakalų g. 6, LT-08124, Vilnius



Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 3 darbo dienas sugrąžinti pinigus į Jūsų banko sąskaitą.

Jei per mūsų klaidą gausite ne tą prekę, kurią užsakėte, informuokite mus išsiųsdami el. laišką adresu info@erdesa.lt (jame nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte). Mes sumokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iš karto, kai gausime grąžinamą prekę. Jums tik reikės laikytis aukščiau nurodytos grąžinimo tvarkos.

Svarbi informacija dėl apmokėjimo:
Jeigu prekės grąžinimas įvyko dėl mūsų klaidos, visas prekės grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.
Jeigu prekės grąžinimas įvyko ne dėl mųsų klaidos, prekės grąžinimo išlaidas apmoka prekės pirkėjas.
Tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigus ar pakeisti prekės kita negalėsime.


4. Kaip pristatote prekes?

Prekės pristatomos per kurjerių tarnybas arba registruotu paštu. Jeigu užsakymas nėra didelis dažniausiai pristatome registruotu pirmenybiniu paštu.

5. Ar reikia mokėti už pristatymą?  Per kiek laiko pristatote pirkinius?

Prekių pristatymas Lietuvoje yra nemokamas, jeigu užsakymo suma yra 43,44 EUR ir didesnė.
Jeigu užsakymo suma nesiekia 43,44 EUR, pristatymas Lietuvos teritorijoje - 3,48 EUR.
Pristatymas į Kuršių Neriją nepriklausomai nuo užsakymo sumos - 17,38 EUR. 
Užsakomos prekės yra įpakuojamos į standartinį įpakavimą.

Užsakymas pristatomas per 1 – 4 darbo dienas (išskyrus savaitgalius ir švenčių dienas). Papildomu susitarimu Vilniaus mieste galime pristatyti prekes tą pačią dieną arba savaitgalį, tačiau šiuo atveju Jūs turite kreiptis į administraciją telefonu  +370-650 86352 arba info@erdesa.lt ir suderinti pristatymo galimybes.
 
Vilniaus mieste už prekes galima atsiskaityti grynais.

Užsakymo pristatymas į užsienio šalis yra papildomo tarpusavio susitarimo objektas. Šiuo atveju prašome kreiptis į administraciją telefonu +370-650 86352,  +370 (5) 212 32 50 arba info@erdesa.lt.

6. Kaip įsigyti bonusines prekes?

Bonusinės prekės yra įsigyjamos už bonus taškus (pinigų mokėti nereikia).

Bonus taškai suteikiami už kiekvieną nupirktą prekę per www.erdesa.lt sistemą.

  kiekvieną išleistą 1 EUR suteikiama 5 bonus taškai. (Pastaba: pristatymo mokestis prie bonus taškų nepriskaičiuojamas).

Bonus taškai kaupiami ir sumuojami kiekvienam pirkėjui už visus jo įvykdytus užsakymus.  Sukaupęs reikiamą bonus taškų sumą, pirkėjas gali išsirinkti  prekę rubrikoje Bonusinės prekės >>.   

Bonusinės prekės užsakymas yra identiškas paprastam užsakymui per www.erdesa.lt, tik nereikia mokėti pinigų.

Užsakytą  Bonusinė prekė bus išsiųsta pirkėjui kartu su kitu pirkėjo užsakymu arba atskirai. Bonusinės prekės pristatymas yra nemokamas.  Kilus neaiškumams prašome kreiptis  info@erdesa.lt arba telefonu  
370-650 86352.

 

Prekės, skirtos Bonusui nuolat papildomos.

Nepraleiskite progos pasinaudoti Bonus taškais! 

7. Ar reikalinga pirkimo sutartis?

Užsakymo formos patvirtinimo puslapyje turėsite pažymėti varnelę, kad esate susipažinęs su pirkimo sutarties sąlygomis. Paspaudę mygtuką "Siųsti užsakymą", Jūs patvirtinate krepšelyje esančių prekių užsakymą. Iškart po užsakymo išsiuntimo Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu gausite ir patvirtinimą, kad užsakymas gautas ir priimtas. Pati pirkimo sutartis įsigalioja tada, kai mes gauname pranešimą iš banko, kad atlikote apmokėjimą arba sumokėjus grynais pasirašote ant kasos orderio bei prekės važtaraščio. Jeigu pageidaujate gauti sąskaitą-faktūrą už prekę, prašytume pažymėti atitinkamą langelį varnele.

8. Ar registruojantis mano suvesta informacija yra saugi?

Mes įsipareigojame laikyti paslaptyje ir neatskleisti tretiems asmenims Jūsų užsakymo formoje pateikiamų duomenų. Įvesti slaptažodžiai, pagal duomenų apsaugos įstatymą, yra automatiškai užkoduojami duomenų bazėje. Jūsų nurodyti kontaktai nebus naudojami reklaminių pranešimų ir kitos informacijos siuntinėjimui.

9. Kaip atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galima banko pavedimu, pervedus pinigus į žemiau nurodytą banko sąskaitą. Apmokėti grynais (prekių perdavimo metu) galima visoje Lietuvoje. Prieš pristatant užsakymą (kuriame nurodytas apmokėjimas grynais) mes susisieksime su Jumis registracijos formoje nurodytu telefonu ir galutinai suderinsime pristatymo laiką ir vietą.

Rekvizitai apmokėjimui:

ERDESA, UAB

UAB "ERDESA"
Įmonės kodas: 124895957
AB, SEB bankas
Sąsk. LT227044060001361679
 
Papildoma informacija mokėjimams iš užsienio (mokėjimas EURais):
Įmonės pavadinimas ERDESA
Banko adresas: Savanorių pr.19, Vilnius
Banko SWIFT: HABALT22
Bankas-korespondentas: DEUTSCHE BANK AG, Frankfurt
SWIFT: DEUTDEFF
100-947671400
 

Adresas:

Sakalų g. 6, LT-08124, Vilnius

Užsakymų priėmimas:
Tel./faks. +370 (5) 212 32 50
Mob. +370-65086352
El. paštas: info@erdesa.lt



Laukiame Jūsų klausimų ir pasiūlymų. Būsime labai dėkingi, jeigu apie pastebėtus nesklandumus svetainėje, pranešite į info@erdesa.lt arba telefonu 370-650 86352

Linkime džiaugsmingų pirkinių!

 

 

Pasirinkta prekių (0)
Suma (0.00)

bonus taškų (0)

Peržiūrėti krepšelį »
Peržiūrėti krepšelį






ieškoti tik šioje svetainėje

R e k l a m a